Labrador Training

What I Eat After Training For 3.9% Body Fat & Rapid Recovery



Turn your dog into an Obedient, Loyal Pet In Just 5 Days

Does your Dog Bark? or Jump? Do you feel embarrassed with his behavior? Get an easy, effective Dog Training solution for him...now.

Free training Course for Dogs

TrainPetDog.com

Durianrider Ebook guides for the BEST weight loss results and & lifestyle tips

Follow me on Strava to see ALL my daily training. Its FREE!

Cycling Ebook (buyers guide, diet tips, training tips etc)

Subscribe for daily vids about nutrition, cycling, diet & weight loss:

Patreon for more content

CARB UP GET HEALTHY & GO VEGAN!

40 comments

  1. Coconut water is the best recovery drink must must be fresh cut.

    Reply
  2. I just don't see how this works for diabetics. can someone explain

    Reply
  3. she sells refined sugar with i quit sugar as the label shows how fucking stupid society is

    Reply
  4. what Lance documentary is that?

    Reply
  5. You're not 3.9% body fat

    Reply
  6. Doing those band workouts you kinda look like Dominick Cruz when he's starving himself to get to 135lbs

    Reply
  7. dat outro tho

    Reply
  8. Can you slag vince del monte a bit? hes shown on right of this vid

    Reply
  9. Who the fux sarah wilson? I thought you said honey has too much fat? oh shit thats sugar paste? WOA

    Reply
  10. gotta love dat fool natty rap!

    Reply
  11. refined sugar tends to be acidic in the body. why do you choose the refined processed sugars as opposed to pure fruits and greens?

    Reply
  12. LOL. What's her comeback to that?

    Reply
  13. its amazing this fuck reommends rice sugar, and in the past pouring white sugar in a smoothie with bananas.

    pathetic.

    Reply
  14. People are schmart! hahahaha

    Reply
  15. why is that shitty hat on ur head?

    Reply
  16. venus and serena are mostly raw vegan apparently.

    Reply
  17. WTF, good eating is about a whole more than CTFU..vegan, vego, or carnie … who would want to drink rice sugar syrup like that??? I wanna enjoy eating not just punch carbs into my body, even if it is for recovery???

    Reply
  18. What are you thoughts on molasses? I have it all the time and use it

    Reply
  19. Loved your Rap lol

    Reply
  20. that glass pipe will get you no where, man. go get help.

    Reply
  21. Lance Armstrong fotage😂 so good! Doping is all about geting $$$$$$$$$$$$$$

    Reply
  22. Lookin' pretty good 🙂

    Reply
  23. You never even had 3.9% you lying cunt. Shut the fuck up. Please people use adblock or ublock origin when watching this fuckwits channel.

    Reply
  24. PEWPLE ARE SMART

    Reply
  25. What about micronutrients man?

    Reply
  26. You can find him in the shop, got that syrup hop.

    Reply
  27. keep on with the cycling content bro … best content from you

    Reply
  28. Wouldnt a can of coke be easier and cheaper?

    Reply
  29. You seem to have a system of what do to and what not to do. Can I arm wrestle you? It wouldn't prove anything other than who's stronger lol. You have to come to south carolina, usa.

    Reply
  30. Haha! Love how Sarah "I quit sugar" Wilson promotes 100% sugar under her "I quit sugar" brand 😀
    But its not "sugar" sugar its "rice syrup sugar" sugar which is of course just sugar, but not "sugar" sugar., OK?!! Man some people are stupid to be like SW and not being able to join the dots!
    Its a bit like a low fat guru selling and promoting olive oil but calling it "Olive extract" under an "I quit oil" brand.Lol!
    The blind leading the blind I guess?!

    Reply
  31. You need to find a way of pouring that rice malt syrup into your rectum as the absorption rate is much higher.(Don't forget to wipe afterwards)

    Reply
  32. Omg us look like a crack head

    Reply
  33. I miss Lance …. (among others) … cycling was way better to watch in days gone by.

    Reply
  34. lmao Carb the fuck up on itunes

    Reply
  35. Lance was a great rider !

    Reply
  36. Carbs, carb the fuck up motherfuckers, carb the fuck up. Corn, rice, potatoes, yams, bananas, mangoes, dates, plantains, melons, blueberries, blackberries, mulberries, get them motherfucking carbohydrates in. Go vegan motherfuckers. Carb the fuck up.

    ^ You forgot to add refined sugar and sprite (fruit in a can) to that list of carbs.

    Reply
  37. Refined sugars are great for on bike / post workout glycogen replenishing, I support this message, however refined carbs should not form the basis of your diet due to shit all fibre and micro nutrients. Awaiting Harley's clarification of what he is actually promoting in 2017 because although I troll with my sugar mountain parody videos, I cannot support dietary advice which encourages teenage girls to drink 5 litres of sprite per day and eat white rice with soy sauce as their healthiest meal of the day.

    Reply
  38. 4–6% is generally considered a physiological minimum for human males.

    Reply
  39. I don't agree with everything from this guy. But he does share some very informative and positive content on this channel.

    Reply
  40. nattystatus dm you on instagram

    Reply

Leave a Reply